TURKSAT KABLONET FIRSATI

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ana Sayfa Arşiv 2013 Yılı Haber Arşivi Seyyar Bilgisayar Kursu Mudanya'da İlgi Görüyor

Seyyar Bilgisayar Kursu Mudanya'da İlgi Görüyor

E-posta

Bilgisayar Kursu alan kadınlarBursa Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Bursa Gezici Eğitim Projesi "BUMEP" sayesinde yaşları ilerlemiş olan bayanlar bilgisayar kullanımını öğrenmeye başladılar.  Seyyar bilgisayar laboratuarına dönüştürülen BUMEP otobüsü ilçede büyük ilgi görüyor.

Bilgisayarlarla donatılan BUMEP otobüsü, Mudanya-Güzelyalı çıkışı yeni mahalle dönüş istikametinde konuşlanarak bilgisayar kursu veriyor. Bayanlara yönelik olarak verilen bilgisayar kursuna yaşları ilerlemiş bayanların çok daha fazla ilgi gösterdiği gözlemleniyor.

Oldukça ferah bir ortamda verilen kurslara her yaştan insanların ilgi gösterdiği ancak yaşları ilerlemiş ve babaanne ve anane olan bayanların çok daha fazla ilgili gösterdiği belirtiliyor.

Çağımızın en yaygın olarak kullanılan teknoloji aracı bilgisayarı öğrenmek için yaşın hiç önemli olmadığını ve hangi yaşta olursanız olun mutlaka öğrenilmesi gereken bir haberleşme ve yazışma aracı olarak gördükleri bilgisayarı,ilerlemiş yaşlarına rağmen öğrenmenin mutluluğunu yaşayan bayanlar," Bizim gençliğimizde böyle teknoloji harikası  araç gereçler yoktu, ama şimdiki gençlerimiz ve çocuklarımız çok şanslılar.

Gezici Bilgisayar KursuHer şey elektronik ve ilköğretim okuluna giden çocuklarımız ve torunlarımız bile bilgisayarı kullanıyor bizler neden kullanmayalım diyen 70 yaşında ki Sebahat Erşaylı, bilgisayar kullanmayı öğrenmeye başladığı için öylesine mutlu olduğunu söylüyor ki," Çocuklarımız ve torunlarımızla iletişimi daha sağlıklı olarak sürdürebilmek için teknolojiden yararlanmak bizlerinde hakkı olduğunu düşünüyorum. Uzakta bulunan torunlarımızla bilgisayar sayesinde görüntülü olarak görüşmeye başladım, muhteşem bir iletişim aracı. Mudanya'ya ayağımıza kadar bu hizmeti getirenlere teşekkür ediyorum" dedi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Bursa Mobil Eğitim Projesi "BUMEP" seyyar bilgisayar otobüsünde bayanlara bilgisayar kursunu veren bilgisayar hocası Naile Aydınlar," Kurslarımıza bayanlarımızdan büyük bir ilgi var, teknoloji aracı bilgisayarı öğrenmek için can atıyorlar. 6 hafta boyunca sürecek olan kurslarımızda önce bilgisayara başlama, daha sonra da diğer programlara giriyoruz ileriki dönemlerde de internet kullanmayı öğrenecekler. Gösterilen ilgi bizleri de mutlu etmektedir. Verilen kurslar ücretsizdir" dedi.

Tarık ARSLAN/MUDANYA

Son Güncelleme ( Pazartesi, 23 Aralık 2013 23:40 )

Mudanya Türk Telekom Kampanya

ikielin sesi

ekol elektrik mudanya

Yamaç Tepe Cafe  Mudanya Yıldız Tepe Mevkii

Bursa Hava durumu

BURSA HAVA DURUMU

BAK YEŞİL YEŞİL

“İstanbul’a ihanet ettik. Biz bu şehrin kıymetini bilemedik. Hala da ediyoruz. Ben ...

NABER? İYİLİK, NE OLSUN.

İYİ Parti, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) ile geçen yıl yollarını ayıran Meral A...